آرشیو آبان ماه 1402

با هم بیاموزیم

آن چه از ثبت سایت در کنسول گوگل باید بدانید

۶ بازديد

کنسول جستجوی گوگل |  آموزش ثبث سایت در گوگل | ثبت سایت در موتور جستجوگر گوگل | ثبت نام سایت در گوگل | درج سایت در گوگل | طراحی سایت ارزان | طراحی سایت حرفه ای

امروز در طراحی سایت پرنا به آموزش اضافه سایت به google search console می پردازیم.

برای ثبت وب سایت در گوگل دو راه وجود دارد که یکی اضافه کردن url سایت به آن است و دیگری احراز مالیکت در کنسول جست و جوی گوگل است.

روش اول سریع است ولی به شما اماکن مدیریت وب سایت در گوگل را نمی دهد.

روش دوم ثبت سایت در موتور جستجوگر گوگل از طریق search console است.

یکی از مهم ترین قدم ها در سئوی سایت اضافه کردن سایت به سرچ کنسول است.

شما با ثبت سایت از این روش به ابزار های مفید گوگل برای مدیریت سئو و ... نیز دست پیدا می کنید.

کنسول جستجوی گوگل |  آموزش ثبت سایت در گوگل | ثبت سایت در موتور جستجوگر گوگل | ثبت نام سایت در گوگل | درج سایت در گوگل | طراحی سایت ارزان | طراحی سایت حرفه ای

 

کنسول جستجوی گوگل چیست ؟

 

سرچ کنسول ابزاری است که گوگل به دارندگان وب سایت ارائه می کند تا وضعیت وب سایت خود را در متور جست وجوی گوگل بررسی کنند.

این ابزار به شما گزارش هایی از وضعیت کلی وب سایت و صفحات مجزا آن به شما می دهد.

بهترین مورد در خصوص این ابزار این است که گوگل خطاها و مشکلات شما را نیز مشخص کرده و اطلاع رسانی می کند.

شما با شناخت سریع و رفع این مشکلات می توانید سئوی سایت خود را تقویت کنید.

یکی دیگر نکات قابلیت اضافه کردن نقشه سایت به گوگل است که آموزش آن در سایت موجود است.

 

 

کنسول جستجوی گوگل |  آموزش ثبت سایت در گوگل | ثبت سایت در موتور جستجوگر گوگل | ثبت نام سایت در گوگل | درج سایت در گوگل | طراحی سایت ارزان | طراحی سایت حرفه ای

 

آموزش ثبت سایت در کنسول جستجوی گوگل

 

ابتدا به صفحه اصلی سرچ کنسول بروید و سپس با اکانت گوگل خود وارد شوید.

پس از ورود آدرس سایت خود را وارد کرده و دکمه ثبت سایت جدید را بزنید (new site button )

 

کنسول جستجوی گوگل |  آموزش ثبت سایت در گوگل | ثبت سایت در موتور جستجوگر گوگل
| ثبت نام سایت در گوگل | درج سایت در گوگل | طراحی سایت ارزان | طراحی سایت حرفه ای

 

پس از آن شما با مالکیت سایت خود را به گوگل ثابت کنید.

دو راه برای اینکار وجود دارد :

افزودن یک فایل html به پوشه اصلی هاست (Public_html ) و دیگر افزودن یک تگ متا به header سایت

 

برای راه اول گوگل یک فایل html به شما میدهد.

کافی است آن را در پوشه public_html در هاست خود اپلود کنید.

برای اضافه کردن تگ متا فقط کافی است که کد :

را به هدر سایت که معمولا به صورت header.php است وارد کنید.

در صورتی که هرکدام از دو روش بالا را انجام دادید دکمه verify را زده و منتظر تایید وب سایت خود می مانید.

کار شما در این مرحله به پایان رسیدو با توجه به اعتبار وب سایت شما کار index شدن ممکن است چند ساعت یا چند روز طول بکشد.

پس از آن شما به تمامی امکانات گوگل سرچ کنسول دسترسی خواهید داشت.

آموزش بعدی آموزش کامل کار با ابزار های search console خواهد بود.

در صورتی هرگونه سوال یا مشکل میتوانید با ما در ارتباط باشید.

طراحی سایت پرنا

 

مطالبی مهم از طراحی سایت فروشگاهی

۴ بازديد

طراحی سایت فروشگاهی چیست ؟

 

طراحی سایت فروشگاهی ، فروشگاه اینترنتی چیست ؟ به وب سایت هایی که بازدید کننده در ازای پرداخت مبلغی کالا یا خدماتی را دریافت کند فروشگاه اینترنتی می گویند.

 

این محصول حتما نباید فیزیکی باشد. می تواند کتاب انلاین ، یک دوره اموزشی آنلاین یا .... باشد.

معمولا نحوه خرید در وب سایت های فروشگاهی به صورت اضافه کردن محصول یا خدمت به سبد خرید و در ادامه پرداخت هزینه بابت استفاده از ان محصول یا خدمت است.

یکی از مهمترین فاکتورهایی که وب سایت فروشگاهی باید آنرا رعایت کند دسته بندی مناسب محصولات است.

نکته بعدی راحتی دسترسی مشتری به محصولی است که قصد خریدش را دارد و شما آن را می فروشید !

در ادامه با توجه کمیت بالاس تصاویر و ... حجم وب سایت های فروشگاهی از وب سایت های معمول کمی بیشتر است. به همین دلیل بهینه سازیز و سرعت لود بالای سایت می تواند شما را متمایز کند.

ما در طراحی سایت حرفه ای پرنا کلیه اصول مربوط به خرید 5 مرحله و نکات به روزی که مربوط به طراحی سایت فروشگاهی است رعایت می کنیم.

استراتژی ما در طراحی و رعایت کامل اصول UI & UI سبب راحتی مشتری می شود.

به طور کلی اگر اصل به روز طراحی سایت فروشگاهی را بخواهیم توضیح بدهیم این است که مرحله مشاهده و انتخاب محصول تا پرداخت نباید بیشتر از 5 مرحله باشد و از 30 ثانیه بیشتر باشد !

این اصول در طراحی وب سایت پرنا رعایت می شوند.

 

در حال حاضر بازار خرابه ؟ نمی توانم زیاد هزینه کنم.

 

یک طراحی وب سایت فروشگاهی مناسب نیازمند طراحی توسط یک تیم حرفه است و علاوه بر آن باید کاملا به آن رسیدگی کنید.

اگر صرفا با طراحی یک سایت شما به درآمد زایی برسید همه میلیونر خواهند شد.

این نکته شاید کمی بدبینانه باشد ئلی اگر قصد طراحی یک وب سایت با هزینه پایین یا تقریبا رایگان و با استفاده از قالب های آماده دارید فکر فروشگاه اینترنتی را از ذهن پاک کنید.

به امید موفقیت شما ...

طراحی سایت شرکتی و درباره آن

۶ بازديد

طراحی سایت شرکتی چیست ؟

با توحه به رشد روزافزون تکنولوژی و افزایش اهمیت حضور شرکت ها در وب ، طراحی سایت شرکتی مناسب با نیاز های یک کمپانی موجب رشد وجهه شرکت و در نهایت پیشرفت آن خواهد شد.

اما ایا طراحی سایت ارزان یا استفاده از قالب های رایگان و آماده یا به اصطلاح کار راه انداز ، واقعا کار شما را در این قسمت راه خواهند انداخت ؟ ! مطمئنا خیر

طراحی وب سایت شرکتی متناسب با رنگ بندی شرکت و کاملا اختصاصی با استفاده از عناصر گرافیکی مرتبط موجب تقویت موضع شما و رشد برندتان خواهد شد.

در طراحی وب سایت پرنا ما تمرکز کامل خود را روی زیبایی گرافیکی وب سایت  (UI)  و راحتی بازدیدکنندگان وب سایت شما خواهیم گذاشت و همچنین قصدمان راحتی کاربر در تجربه وب سایت است .

عناصر وب سایت به نوعی چیده می شوند که کاربر مشکلی برای دست یابی به اطلاعات مورد نظرش نداشته باشد.

فرضا اگر تمرکز شما از طراحی سایت شرکت ، معرفی تیم و عوامل و به طور کلی فعالیت های شماست، وب سایت به نوعی طراحی میشود که هدف و مقصودتان به بهترین نحو ممکن به کاربر منتقل شود.

 

چرا به طراحی وب سایت شرکتی نیاز دارید ؟

 

اخیرا forbes در ایالات متحده تحقیقی را منشتر کرده که نشان میدهد حدود 33% شرکت ها در 2 سال اخیر به طراحی وب سایت شرکتی رو آورده اند.

در ادامه امده است که نهایتا تا سال 2020 تمامی شرکت ها در ایالات متحده یک وب سایت برای خودشان خواهند داشت.

حال به برخی مزایای داشتن یک سایت شرکتی میپردازیم :

حضور 24 ساعته در بازار ! : شما فرضا صرفا ساعت 9 تا 5 سایت را در معرض عموم قرار نمیدهید !

مشتری ها در تمامی ساعات شبانه روز بدون مشکل خاصی می توانند شما را پیدا کنند.

این کار می تواند در نهایت باعث افزایش درامد شما بشود.

افزایش قدرت برند شما

برقراری ارتباط آسان با مشتری ها و مخاطبان شرکت

انجام برخی از کار های شرکت در وب سایت از قبیل پشتیبانی و کاهش هزینه ها

توانایی راه اندازی فروشگاه انلاین و در نتیجه فروش محصولات شما در 24 ساعت روز و حتی در روز های تعطیل

 

چرا طراحی سایت پرنا ؟

 

چرا ما ؟ وب سایتی که توسط ما طراحی میشود دارای پنل مدیریتی آسان می باشد.

شما باید خیلی راحت و بدون نیاز به کمک قادر به ویرایش وب سایت و محتوا گذاری باشید .

طراحی کاملا واکنش گرا و رسپانسیو  و نمایش مناسب سایت شرکت روی گوشی و تبلت و ...

امکان قرار دادن کلیه محصولا و خدمات شما در وب سایت

امکان استفاده از زیر دسته و ... رای محصولات

قراردادن کلیه اطلاعات تماس و راه های ارتباطی با شما

لینک کردن وب سایت به کلیه شبکه های اجتماعی تان

معرفی شرکت در صفحات مربوط به درباره ما

بهینه سازی کامل وب سایت روی کلمات کلیدی شما و در نتیجه قدرت بالای وب سایت شما در سئو

طراحی سایت اختصاصی پرنا

درباره طراحی سایت ارزان بدانید

۹ بازديد

طراحی سایت ارزان با توجه به تجربه و توانایی شرکت ما

در طراحی سایت شرکتی ، فروشگاهی ، خبری ، تبلیغاتی و... قصد انجام پروژه های ارزان قیمت را نیز داریم.

 

 

وب سایت ارزان چیست و پیشنهاد شما چیست ؟!

شرکتی های زیادی در زمینه طراحی سایت فعالیت می کنند .

آنها معمولا با استفاده از قالب های آماده وب سایت قیمت طراحی را تا حد زیادی پایین آورده و سایت را تحویل شما می دهند.

این کار چندان اصولی نیست و توصیه نمیشود و این گونه وب سایت ها صادقانه توانایی رشد و موقعیت را ندارند.

 

ما در طراحی وب سایت ارزان چه می کنیم ؟

وب سایت های ارزان که توسط تیم طراحی سایت پرنا طراحی می شوند بر طیق آخرین اصول و استاندارد ها هستند.

وب سایت ها با سرعت بسیار بالا و امتیاز عالی از وب سایت های انالیزر معتبر  تحویل شما می شوند.

علاوه بر نکات بالا کلیه نکات اصولی که برای بهینه سازی و سئو وب سایت مورد نیاز است رعایت شده تا زمینه رشد و موقعیت روز افزون شما را فراهم آورند و شما به هدف اصلی تان برای طراحی سایت حرفه ای برسانند.

حال چرا قیمت بالاتری بابت طراحی بپردازیم وقتی طراحی سایت ارزان تمامی نکات و اصول مورد نظر را دارد :|

ما در طراحی وب سایت ارزان چیزی از کیفیت خودمان کم نمی کنیم ولی خدمات و بسته های وب سایت را متناسب با بودجه شما به حداقل می رسانیم.

 

کمتر بودن خدمات طراحی وب سایت ارزان یعنی چه ؟

یعنی برای مثال تعداد صفحات داخلی وب سایت را به جای 10 به  2 یا 3 صفحه می رسانیم.

در جلسه مشاوره رایگان پس از بررسی کلیه نکات و شرایط بهترین راهکار و خدماتی که مورد نیاز شماست را در پکیج وب سایت قرار داده تا از آن استفاده کنید.

 

آیا سایتی که تحویل داده می شود ناقص است ؟

به هیچ عنوان ! ، در جلسه مشاوره رایگان ما هدف و اصول اساسی شما را برای طراحی وب سایت بررسی کرده و وب سایت را بر اساس ان طراحی کرده تا کلیه نیاز های شما را پوشش دهد.

 

ایا در آینده اضافه کردن سایر خدمات وجود دارد ؟

البته همانطور که گفته شد وب سایت های ما کاملا با اصول و استاندارد های روز طراحی می شود و کاملا قابلیت آپدیت را دارد.

کلمات کلیدی در سایت شما را بررسی کنیم

۶ بازديد

کلمه کلیدی چیست ؟ چرا کلمات کلیدی مهم هستند ؟

 

امروز در طراحی سایت پرنا به بررسی کلمات کلیدی یا keywords می پردازیم.

کلمات کلیدی مهمترین قدم در سئو است که به نوعی پایه و زیربنای آن محسوب می شود.

در صورت انتخاب کلمه اشتباه ، زمان ، هزینه و ابزار زیادی را بی هوده خرج می کنید. پس اگر هنوز کلمه کلیدی انتخاب نکرده اید این مقاله را به دقت بخوانید.

 

کلمه کلیدی چیست ؟

کلمات کلیدی ، ایده ها و عناوینی هستند که نشان دهنده نوع کسب و کار شماست .

در حوزه سئو keywords در واقع عباراتی هستند که مردم در موتور های جست و جو وارد می کنند.

اگر شما به دنبال خرید تلویزیون باشید در گوگل " خرید تلویزیون ال جی " را جست و جو خواهید کرد. خوب این یک کلمه کلیدی است.

یه عنوان یک مدیر وب سایت یا تولید محتوا کننده باید کلمات کلیدی مرتبط به موضوع و سنت کسب کار خودتان پیدا کنید.

تا امکان رشد بهتر این کلمات را فراهم آورید.

 

چرا کلمات کلیدی سئو بسیار مهم هستند ؟

کلمات کلیدی مانند پلی عمل می کنند که مردم را به محتوا و وب سایت شما می آورند.

مطمئنا هدف شما جذب ترافیک ارگانیک از طریق موتور های جست و جو است. کلمات کلیدی که شما هدف قرار می دهید ; تعیین کننده نوع ترافیک ورودی به سایت شما خواهند بود.

به عنوان مثال اگر شما کلمه خرید لب تاپ را هدف قرار دهید ، ولی در طراحی سایت فقط به معرفی و نقد لب تاپ ها بپردازید ، یک کلمه اشتباده را هدف قرار داده اید ! چون هدف مردم خرید لپ تاپ است نه خواندن اطلاعات.

 

 

انواع کلمات کلیدی :

کلمات کلیدی به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند کلمات کلیدی تجاری و غیر تجاری

 

کلمات کلیدی تجاری :

هدف از این نوع keyword  ها فروش محصول و خدمت خاصی است.این کلمات صرفا مخصوص فروشگاه های اینترنتی است.

کلماتی از قبیل ، خرید گوشی ، خرید لباس ، خرید جواهرات ، و برای خرید خدمات هم میتوان به مثال های طراحی لوگو ، طراحی سایت و ... اشاره کرد.

به طور کلی هدف این کلمات جذب پول و سرمایه از بازدید کننده است.

کلمات کلیدی غیر تجاری :

این نوع از کلمات کلیدی به طور غیر مستقیم برای مدیران وب سایت درامد زایی می کند.

هدف این نوع از کلمات جذب پول از بازدید کننده نیست ،

بلکه فراهم کردن محتوا و اطلاعات برای پاسخ به اطلاعات و فراهم کردن شرایط بازگشت دو مرتبه آن ها به سایت است.

اطلاعات اخترشناسی ( فرضا صور های فلکی ) ، اطلاعات در خصوص حیوانات خانگی (مثلا نحوه نگهداری از ژرمن شپرد) ، اطلاعات پزشکی خاص و... را می توان به عنوان مثال در نظر گرفت.

 

چگونه کلمات کلیدی خود را پیدا کنیم ؟

برای پیدا کردن کلمات کلیدی باید خود را به جای مشتری یا بازدید کننده بگذارید ، به جای انها فکر کنید ، از واژه های مورد استفاده آنها استفاده کنید. طرز فکر خودتان اهمیتی ندارد :)

این کار را می توانید با بررسی مردم ، صحبت با افراد و گروه های مختلف ، فروم های وب سایت ها و... بدست آورید یا از ابزار های موجود استفاده کنید.

ابزار های زیادی در این زمینه وجود دارد که متاسفانه اکثرا فیلتر و تحریم هستند یا اصلا ایران و زبان فارسی را در لیست خود ندارند :(

یک از بهترین های که با V.P.N امکان دسترسی با ان را دارید keyword planner گوگل است.

به زودی آموزی کامل استفاده از آن برای شما در سایت قرار داده می شود.

 

چگونه از کلمات کلیدی استفاده کنیم ؟

استفاده بی مورد چندان مفید نیست .

شما باید با برنامه و اصول از کلمات کلیدی استفاده کنید برای آنها ارزش بیافرینید.

یکی از مهمترین نکته ها استفاده از کلمه کلیدی اصلی شما در url یا آدرس سایت شماست.

پس از شما باید کلمات کلیدی اصلی را در یک تگ h1 به کار ببرید.

استفاده از کلمات کلیدی در توضیحات متا ، و متون جایگزین عکس ها هم بسیار مفید است.

به زودی با آموزش های کامل تر باز میگردیم.

موفق باشید.

طراحی سایت پرنا

نگاهی بر نقشه سایت و ثبت آن در گوگل

۵ بازديد

نقشه سایت چیست ؟ چگونه آنرا در گوگل ثبت کنیم ؟

 

امروز در طراحی سایت اختصاصی پرنا به نقشه سایت یا sitemap نگاه دقیق تری می اندازیم.

در خصوص دلایل اهمیت آن ، نحوه ساخت نقشه سایت و همچنین نحوه معرفی و ثبت آن در گوگل توضیحاتی ارائه می شود.

 

نقشه سایت چیست ؟

نقشه طراحی سایت در واقع چندین نوع دارد ، یک نوع از آن پیش از طراحی سایت و نوعی مدل و ماکت از وب سایت است.

در این مقاله صرفا منظور ما نوعی از آن است که برای سئو اهمیت دارد.

این فایل با پسوند XML تولید می شود و یک لیست از کلیه صفحات ، نوشته ها ، تگ ها و.... می باشد.

 

تعریف گوگل از سایت مپ :

" نقشه سایت یک فایل است که در آن لیستی از کلیه صفحات وب سایت شما وجود دارد. این فایل به گوگل و سایر موتور های جست و جو در خصوص نحوه چینش محتوای طراحی سایت شما می گوید. ربات های جست و جو گر با خواندن این فایل ها هوشمند تر سایت شما را بررسی می کنند "

گوگل در در تعریف بالا حتی از اهمیت این فایل سخن می گوید چون با این فایل موتور های جست وجو راحت تر مطالب شما را پیدا خواهند کرد.

مشخصا اهمیت این موضوع در سئو است.

 

 

من به نقشه سایت احتیاج دارم ؟

با توجه به اطلاعات بالا مشخصا جواب "بله " است.

گوگل با کمک این فایل راحت تر مطالب شما را پیدا می کند.

خصوصا اگر یک طراحی سایت با محتوای فراوان مثل سایت خبری دارید.

 

 

چگونه بسازیم ؟ آموزش ساخت نقشه سایت :

اگر وب سایت شما وردپرسی است صرفا با نصب افزونه هایی مثله youst و... می توانید نقشه سایت خود را به صورت خودکار بسیازید.

اگر از سیستم های مدیریت محتوا open  source استفاده نمی کنید می توانید از ابزار آنلاین استفاده کنید.

با ورود به این سایت  و وارد کردن دامنه می توانید سایت مپ خود را دانلود کنید.

 

ثبت کردن نقشه سایت در گوگل :

برای انجام این کار وارد اکانت search console خود شوید.

سپس به ترتیب ( از چپ به راست )  crawl -> Sitemaps ->ADD/TEST SITEMAP

پس از آن آدرس سایت مپ خود را وارد کنید که معمولا /sitemap_index.xml یا /sitemap.xml می باشد.

سپس test sitemap را بزنید و در صورتی که خطایی دریافت نکردید ، بار دیگر ادرس سایت مپ را وارد نموده و اینبار submit sitemap را بزنید.

بنا بر اعتبار شما در گوگل فراید ثبت و index نقشه سایت شما ممکن است ، چند دقیقه تا چند هفته طول بکشد !

موفق باشید

اهمیت ریسپانسیو بودن سایت را بررسی کنیم

۶ بازديد

اهمیت طراحی سایت ریسپانسیو

 

اما امروز فقط در کامپیوتر ها و لب تاپ هایشان به جست و جو و وبگردی نمی پردازند.

آنها از اسمارت فون ها یا همان گوشی های هوشمند ، تبلت ها و حتی تلویزیون های هوشمندشان نیز استفاده می کنند.

خوب این به چه معناست ؟ یعنی وب سایت شما از تمامی نظر ها ، سایز ها و ... در دستگاه های مختلف نشان داده می شود.

پس باید طراحی سایت شما رسپانسیو و واکنشگرا باشد.

 

طراحی سایت رسپانسیو چیست ؟

به وب سایتی که می تواند خودش را به اندازه صفحه های نمایش متفاوت تطبیق دهد واکنشگرا می گویند.

در فرایند تطبیق وب سایت همچنان باید ویزگی های اصلی خود را بروز دهد. نباید ناقص شود.

اکنون باز هم فکر می کنید بدون وب سایت ریسپانسیو به موفقیت می رسید ؟ کمی به اینفوگرافیک زیر توجه کنید.

 

 

نکات منفی که کاربران آنها را دوست ندارند :

مردم بسیار زودرنج شده اند. آنها دوست دارند یک وب سایت بسیار سریع به طور کامل لود شود.

 

برای آنها اهمیت ندارد از طریق گوشی ، تبلت یا ... در حال وبگردی هستند.

طبق آمار اگر یک وب سایت بالای 3 ثانیه برای لود شدن به زمان نیاز داشته باشد 40 % مردم آنرا ترک می کنند.

38% مردم هم اگر طراحی سایت ریسپانسیو وب سایت شما زیبا و درگیر کننده نباشد بالافصله آنرا ترک می کنند.

پس حالا می دانید که تنها واکنش گرا بودن طراحی سایت مهم نیست ! طراحی واکنش گرا باید زیبا و سریع نیز باشد.

در امار حتی اوضاع بدتر نیز می شود ! بر طبق بررسی ها اگر وب سایت شما از لحاظ گرافیکی زیبا نباشد 94% مردم به کسب و کار شما اعتماد نمی کنند.

در حقیقت حدود نیمی از کاربران (48%) زیبایی ظاهری یک سایت را نکته و فاکتور اساسی معرفی کننده یک کسب و کار می دانند.

بر اساس این امار شما باید کاملا اهمیت زیبایی و سرعت را در طراحی سایت ریسپانسیو درک کرده باشید.

 

 

نکات مثبت در طراحی سایت حرفه ای واکنشگرا چیست ؟

حال به بررسی نکات مثبت طراحی سایت واکنشگرا بپردازیم.

45% مردم در بین سنین 18-29 (جوانان) از طریق گوشی های خود به وب گردی می پردازند.

70 % جست و جو های انجام شده در حدود 1 ساعت به نتیجه می رسند.

(اگر کسی قصد خرید کتاب را داشته باشد و با گوشی این کار را انجام دهد ، یک ساعت بعد یا آن کالا را خریده است یا بی خیال می شود)

پس طراحی سایت ارزان واکنشگرا بازار جوانان را هدف قرار می دهد.

آیا یک فروشگاه اینترنتی دارید ؟ یک وب سایت واکنگرا کمک شایانی به بهبود فروش شما خواهد کرد.

4/5 مردم از طریق گوشی های هوشمند به خرید از طریق اینترنت می پردازند !

67% مردم (از 4/5 بالا ) به خرید از سایت هایی می پردازند که رسپانسیو خوبی دارند.

نکته بسیار مهم دیگر که قبلا هم گفته شده است این است که با طراحی سایت واکنشگرا به سئو و رتبه شما در گوگل بهبود می یابد.

گوگل از سال 2009 سایت ها را به رسپانسیو بودن تشویق کرده و اعلام کرده وب سایت هایی که واکنش گرا نباشند رتبه خوبی نخواهند داشت.

 

 

نتیجه :

طراحی سایت اگر واکنش گرا نباشد آسیب های جدی به برند و فروش شما در اینترنت خواهد زد.

اگر سرعت لود وب سایت شما بالا باشد مردم انرا ترک خواهند کرد.

اگر وب سایت شما در حالت رسپانسیو زیبا نباشد و ناقص به نظر برسد نمی توانید اعتماد مردم را به دست بیاورید.

اینترنت و تکنولوژزی در حال پیشرفت است و اگر کند باشید از قافله عقب خواهید ماند.

موفق باشید

طراحی سایت پرنا

بررسی نکات مهم سایت شما از نظر گوگل

۵ بازديد

در این مقاله در خصوص نکاتی که گوگل برای رتبه دهی به آنها توجه می کند می پردازیم.

 

ارتباط محتوا :

محتوای مرتبط به هم مهمترین و قدیمی ترین نکته برای گوگل محسوب می شود. اما محتوای مرتبط چیست ؟

محتوای مرتبط به متن و از همه مهمتر کلمات کلیدی شما در محتواها اشاره دارد.

کلمات کلیدی ، جملات یا عباراتی هستند که مردم با وارد کردن آنها در موتور های جست و جو ، به دنبال محتوای مورد نظر خود می گردند.

برای مثال برای یک فروشگاه اینترنتی لباس کلمه خرید پیراهن می تواند یک کلمه کلیدی باشد.

پس از پیدا کردن کلمه کلیدی ، این کلمه را باید در عنوان و صد البته خود متن محتوا به کار بگیرید.

 طراحی سایت

 

استفاده از نقشه سایت یا sitemap :

اگر در حال حاضر از نقشه سایت استفاده نمی کنید باید زودتر این کار را انجام دهید.

نقشه سایت به گوگل برای پیدا کرن محتوا کمک کرده و این پروسه را راحت تر می کند.

اگر از سیستم مدیریت محتوا وردپرس استفاده می کنید افزونه های بسیاری برای انجام اینکار وجود دارد مثله Google Sitemap Generator

 

کسب اعتماد و اعتبار :

گوگل به چه سایت هایی اعتماد دارد ؟ وب سایت هایی که روزانه با استفاده از کلمات کلیدی بازدید کنندگان زیادی را جذب می کنند  اعتماد گوگل را به دست آورده اند.

چگونه اعتماد گوگل را کسب کنیم؟

زمانی که یکی وب سایت با ترافیک بالا و معتبر به سایت شما لینک می دهد ، اعتبار شما افزایش پیدا می کند.

فرضا اگر یک سایته خبری دارید و وب سایت BBC پس از خبری شما را معرفی کند رتبه شما  بهبود چشم گیری خواهد داشت.

 

علت کاهش رتبه سایت در گوگل | رنک گوگل | علت کم بودن رتبه سایت در گوگل
 

 

نکته دیگر مطمئن بودن به هک نشدن یا ویروسی نبودن وب سایت شماست.

پس از هک شدن ممکن است تغییرات زیادی در وب سایت صورت نگیرد ،

و وب سایت به روال قبلی خود ادامه دهد ولی اطلاعات خاصی برای بازدید کننده ارسال ، یا از او دریافت شود.

نکته بعدی مدت زمانی است که یک بازدید کننده در طراحی سایت شما سپری می کند.

اگر کاربری معمولا زیر 60ثانیه وب سایت شما را ببندید برای شما نمره منفی دارد .

زیرا گوگل فکر می کند گه کاربر به اطلاعات مورد نظر خود در وب سایت شما دست نیافته است.

 

به روز باشید :

شاید بگویید من تمامی نکات را رعایت کردم و محتوا بی نظیر در سایت گذاشتم و... ولی همچنان رتبه خوبی ندارم.

گوگل دوست دارد شما به روز باشید ، به همین دلیل است که بخش وبلاگ در سایت ها به یک چیز عادی تبدیل شده است.

طراحی سایت اختصاصی پرنا