آرشیو دی ماه 1402

با هم بیاموزیم

چرا ترافیک سایت پایین می آید؟ (2)

۶ بازديد

5 نکته اساسی ترافیک کم وب سایت :

در قسمت قبل مقاله  نکات اصلی ترافیک کم وب سایت را بیان کردیم.

گفتیم که قدمت ( عمر )  دامین شما ، شهرت محتوا و نویسنده سایت ، لینک ها ، بهینه سازی شبکه های اجتماعی و محتوا گذاری مکرر اصلی ترین دلایل این موضوع هستند.

علاوه بر آن گفتیم که ترافیک کم وب سایت موضوعی قابل حل ، ولی زمان بر است .

بین 3 تا 6 ماه زمان لازم است تا تغییرات شما جواب دهد.

این اینجا می توانید قسمت اول مقاله را بخوانید.

تیم تحریریه طراحی سایت پرنا در این مقاله 5 نکته اساسی ترافیک کم وب سایت ، ادامه نکات مهم را برای شما توضیح می دهد.

 

نکته سوم - سرعت سایت شما کم است.

 

ما در حال حاضر کاملا مطمئن هستیم که سرعت طراحی سایت حرفه ای یکی از اصلی ترین فاکتور ها برای رتبه بندی در موتور های جست وجو محسوب می شود.

عکس این قضیه هم کاملا صادق است ، اگر لود وب سایت شما بیش از 5 ثانیه طول بکشد اکثر بازدید کننده ها آن را ترک می کنند.

این به معنی این است که اگر شما تمامی نکات را به صورت ایده آل انجام دهید و رتبه خوبی بگیرید ، باز هم بازدید کننده ها را از دست خواهید داد !

 

اگر سرعت سایت را بهتر کنم چه اتفاقی خواهد افتاد ؟

 

طبق تجربه ما ، اگر شما سرعت یک طراحی سایت اختصاصی را که در حال حاضر رتبه بندی شده است ، افزایش دهدی رتبه بهتری خواهد گرفت.

با افزایش سرعت ، شانس حضور در صفحه اول موتور های جست وجو به شدت افزایش می یابد.

برای افزایش سرعت سایت این دو مقاله را بخوانید.

7 راه افزایش سرعت وب سایت ( قسمت اول)

7 راه افزایش سرعت وب سایت ( قسمت دوم)

 

سایت شما توسط الگوریتم های گوگل ( پاندا و پنگوئن ) پنالتی شده است .

 

بسیاری از وب مستر های طراحی سایت به طور معمول آشنایی خاصی با این الگوریتم ها ندارند.

در صورتی که نکات سئو را رعایت نکنید یا قصد دور زدن موتور های جست و جو را داشته باشید ، ممکن است توسط این دو الگوریتم توبیخ شوید.

با توبیخ شدن ، رتبه شما به صورت چشمگیری سقوط خواهد کرد.

با بررسی روزانه google analytics میتوانید متوجه این موضوع شوید.

 

پاندا و پنگوئن من را توبیخ نکرده اند ولی هنوز ترافیک کمی دارم . چرا ؟

  • اگر سایت شما توبیخ نشده ولی ترافیک کمی دارد به احتمال زیاد به خاطر یکی از دلایل زیر است :
  • وب سایت شما جوان است ( کمتر از 6 ماه از زمان تاسیس می گذرد )
  • محتوای کمی دارید
  • بهینه سازی شبکه های اجتماعی
  • اشتباه در سئو
  • اصلا به ترافیک های مستقیم ( تبلیغات و ریپورتاژ و ... ) توجهی ندارید.

 

سئو کار مناسبی ندارید !

متاسفانه یا خوشبختانه این مورد بسیار رایج است.

من میخواهم یک راز سئو کاران را همینجا به شما بگویم. رازی که به احتمال زیاد برای خودمان هم خوب نخواهم بود.

ولی سئو کاران هم معمولا چندین متد را روی هر سایت پیاده می کنند و خودشان هم متوجه نیستند کدام متد روی یک سایت جواب خواهد داد.

 

چگونه شرکت سئو کار درست را انتخاب کنیم ؟

سئو زمان بر است.

شرکتی که قول زمانی کوتاه رو رتبه یک به شما را می دهد را کنار بگذارید.

حتی اگر موفق به انجام این کار شد ، این سئو ، سئوی کلاه سیاه نامیده می شود و حتما موجب توبیخ گوگل خواهد شد.

البته در آینده زمانی که پول را کاملا پرداخت کرده اید !

 

نتیجه

هدف هرسایت ، جذب بازدید کننده است.

زمانی که علی رغم صرف زمان به این مهم نمی رسید ، احساس می کنید که زمان و سرمایه صرف کاری بی مورد و غیر ممکن کرده اید.

طبق تجربه ما ، بازدید کم وب سایت صرفا به دلیل کم کاری در یکی از نکات بالا است.

بسیاری کار طراحی سایت را شروع می کنند ، مطمئن باشید با مرور زمانموفق خواهید شد.

اگر هم شکست خوردید ، درس بگیرید و کار بعدی را قدرتمند تر آغاز کنید.

موفق باشید.

طراحی سایت پرنا

بیشتر بخوانید

چرا ترافیک سایت پایین می آید (1)

۴ بازديد

دلایل ترافیک کم وب سایت چیست ؟

عناصر و المان های بسیاری می تواند در مورد ترافیک کم وب سایت دخیل باشند.

خوشبختانه برای این سوال جواب ها ی مشخص و تعیین شده ای وجود دارد .

رفع این مشکل آسان نیست ولی شدنی است.

مسائلی مانند : قدمت ( عمر )  دامین شما ، شهرت محتوا و نویسنده سایت ، لینک ها ، بهینه سازی شبکه های اجتماعی و محتوا گذاری مکرر از مهم ترین مسائل در این حوزه هستند.

تقریبا اغلب مواقع ، دلیل بازدیدکننده کم سایت کمک کاری در یک یا چند مورد از نکات بالا است.

تیم تحریریه طراحی سایت پرنا در این مقاله 5 نکته مهم را که معمولا با بی توجهی وب مستران مواجه می شود را بیان می کند.

قبل از این که به قسمت های حساس مقاله برسیم :| این را بدانید که با انجام نکات گفته شده در مقاله ، به چند ماه یا حتی زمان بیشتری برای دریافت بازدید کننده نیاز دارید.

پس زود دلسرد نشوید و نکات را رعایت کنید.

 

 

نکته اول - محتوای شما به اندازه کافی خوب نیست :

باور کنید یا نکنید موتور های جست وجو ، خصوصا گوگل در حوزه شناسایی محتوای خوب بسیار دقیق و توانمند شده اند.

پس اگر محتوا تولید می کنید ولی این کار را سرسری انجام می دهید نمی توانید رتبه خوبی بگیرید.

در نتیجه بازدیدکننده طراحی سایت حرفه ای کمی دریافت خواهید کرد.

کمی قبل تر ، شما خیلی راحت با ساخت محتوای بی معنی ولینک سازی می توانستید موتور های جست وجو را گول بزنید ولی این کار دیگر کارساز نیست.

 

چه محتوایی خوب محسوب می شود ؟ مهم تر از آن چه محتوایی باعث افزایش بازدیدکننده وب سایت می شود ؟

 

محتوایی که باعث جذب بازدیدکننده سایت می شود باید ویژگی های زیر را داشته باشد.

  • منطبق بر اصول و الگوریتم های گوگل و سایر موتور های جست و جو باشد . (رعایت متا تگ ها ، تکرار کلمات کلیدی و ... )
  • محتوای خوب باید در وب سایتی که صفحات ایندکس شده زیادی در گوگل دارد منتشر شود. ( اگر طراحی سایت شما به تازگی انجام شده ، حتی اگر شما محتوای بی نظیری تولید کنید ، نمی توانید رتبه خوبی بگیرید. ابتدا به انتشار محتوای متوسط (به هیچ عنوان کپی نباشد ) بپردازید تا صفحات شما در گوگل ثبت شود ، پس از ان تمرکز خود را بیشتر روی کیفیت بگذارید )
  • محتوا باید متفاوت باشد ، اگر موضوعی را انتخاب کرده اید که ده مورد مقاله در ان زمینه وجود داشته باشد ، صرفا وقت خود را تلف کرده اید .

 

نکته دوم - کلمات کلیدی سختی را انتخاب کرده اید. :

این موضوع یکی از رایج ترین اشتباهات در حوزه طراحی سایت حرفه ای محسوب می شود.

همچنین اصلی ترین دلیل کمبود بازدیدکننده سایت است.

 

دو موضوع را انتخاب کلمه کلیدی در نظر بگیرید.

1 - گوگل و سایر موتور های جست و جو تنها 10 نتیجه را در صفحه اول خود نشان می دهند. (از این 10 مورد هم صرفا 4 سایت اول 98% ترافیک را می گیرند ! )

اگر شما طراحی سایت اختصاصی را به تازگی انجام داده اید و کلمات کلیدی یکسانی با وب سایت های بزرگ داشته باشید ، نمی توانید موفق شوید.

2 - رقابت سر کلمات کلیلد معروف بسیار بسیار بالاست .

در این موارد گرفتن رتبه خوب بسیار بسیار مشکل و زمان بر خواهد بود.

 

اگر کلمات کلیدی شناخته شده غیر قابل دسترسی هستند ، چگونه ترافیک بگیریم ؟

کلمات کلیدی دراز ! شاید جواب عجیبی به نظر برسد .

هنگامی که توسط Keyword Planer یا هر ابزار دیگری کلمات کلیدی را شناسایی می کنید. کلمات طولانی تری که رقابت کمتری دارند را انتخاب کنید.

برای مثال رقابت بر سر کلمه " کاهش وزن " بسیار بالاست . شما می توانید تمرکز خود را روی " رسیدن به وزن دلخواه در یک ماه " بگذارید و موفق شوید.

جذب ترافیک از طریق این کلمات به اعتماد گوگل به سایت شما کمک شایانی می کند و به نوعی برای موفقت یک میان بر زده اید و می توانید مشکل ترافیک کم وب سایت را حل کنید.

ادامه دارد ...

طراحی سایت پرنا

بیشتر بخوانید

رپرتاژ و هر آن چه که باید بدانید

۴ بازديد

رپرتاژ آگهی به چه معناست ؟

 

امروز در طراحی سایت پرنا در خصوص رپرتاژ آگهی صحبت می کنیم.

رپرتاژ آگهی نوعی گزارش ، خبر و ... به ظاهر بی طرف است.

هدف این نوع گزارش ها ، برندسازی و همچنین بهبود سئو است.

 

رپرتاژ آگهی چیست ؟

 

رپرتاژ آگهی یه نوع قالب به خصوص است که یک کسب و کار و بهبود برند خود و همچنین بالاتر رفتن سئو ، به کار می روذ.

با پرداخت هزینه ، این قالب به خصوص در طراحی سایت حرفه ای به انتشار در می آید.

به زبان عامیانه ، رپرتاژ تبلیغ شما ، در یک متن نسبتا طولانی ( معمولا دور و بر 600 واژه ) است که با چندین لینک به سایت شما متصل شده است.

 

انواع رپورتاژ آگهی ؟

 

رپورتاز آگهی صرفا مربوط به طراحی سایت اختصاصی نمی شود.

تبلیغات تلویزیونی ، چاپ تبلیغات در مجلات و روزنامه ها و ... همگی رپورتاژ محسوب می شوند.

 

مزایای رپرتاژ آگهی چیست ؟

 

در صورتی که تبلیغ شما ، با تحقیق و بررسی درست ، در یک وب سایت پر بازدید و مرتبط با کسب و کار شما منتشر شود ، برند شما بهبود یافته یا به عبارات ساده تر اسم شما بیشتر روی زبان ها می افتد.

علاوه بر آن ، به دلیل اینکه لینک طراحی وب سایت شما به صورت دائمی در وب سایت هدف قرار می گیرد.

و همچنین اینکه لینک شما در میان متون احاطه شده ( لینک به عنوان اسپم شناسایی نخواهد شد ) به سئو شما کمک خواهد کرد.

 

نحوه نگارش رپورتاژ چگونه است ؟

 

به یاد داشته باشید ، رپورتاژ یک داستان است ، یک داستان جذاب

در نگارش این نوع از تبلیغات ، به هیچ عنوان از کلمات سخت و تخصصی استفاده نکنید.

به یاد داشته باشید ، هدف جذاب بودن متن برای مردم عادی است نه خود شما

 

نتیجه :

 

استفاده درست از رپورتاژ آگهی  بسیار می تواند برای شما مفید باشد

به یاد داشته باشید که یک طراحی سایت حرفه ای  پر بازدید و مرتبط با کسب و کار خودتان را برای انتشار آگهی انتخاب کنید.

موفق باشید.

طراحی سایت پرنا

بیشتر بخوانید

چه طور بفهمیم سایتمان هک شده یا نه 2

۴ بازديد

چگونه از هک شدن سایت پیشگیری کنیم ؟

 

طراحی سایت پرنا در قسمت قبلی مقاله در خصوص علائم و نشانه های هک شدن سایت صحبت کردیم.

نکته مهم در صورت هک شدن ، رفع کردن سریع آن است تا گوگل متوجه این موضوع نشود.

برای کسب اطلاعات بیشتر قسمت اول مقاله را بخوانید.

در این قسمت در خصوص راه ها و ابزار پیشگیری از هک صحبت می کنیم.

و همچنین راه های رفع این مشل را در صورت بروز بیان خواهیم کرد.

چگونه از هک شدن سایت پیشگیری کنیم , هک شدن سایت , سایت من هک شده , از کجا بفهمیم سایت هک شده , هک شدن وب سایت

 

استفاده از اسکنر ها source code :

 

اگر در طراحی سایت  از سیستم های مدیریت محتوا استفاده می کنید ، به پلاگین ها و افزونه های امنیتی زیادی دسترسی دارید.

افزونه هایی مثله wordfence یا succury و ... امکان اسکن کد منبع را دارند.

با بررسی کد منبع ، هر گونه کد اضافی که توسط هکر ها قرار گرفته شده باشد ، شناسایی و پاک می شود.

طرز کار این اسکنر ها هم بدین صورت است که کد ها ، با کد های مشابه بررسی و همسان سازی می شود و در صورت وجود تفاوت ، اقدامات لازم انجام می گیرد.

چگونه از هک شدن سایت پیشگیری کنیم , هک شدن سایت , سایت من هک شده , از کجا بفهمیم سایت هک شده , هک شدن وب سایت

 

استفاده از ابزار بررسی تغییرات وب سایت :

 

ابزار بررسی طراحی سایت حرفه ای ، در صورتی که سایت شما آفلاین شود سریعا به شما اطلاع می دهد.

علاوه بر آن ، اگر تغییرات غیر معمولی در سایت رخ دهد ، باز هم به شما اطلاع می دهد.

WebsitePulse و Pingdom دو نمونه از این ابزار هستند. در حال حاضر می توانید راحت ثبت نام کنید و پلن ها رایگان استفاده کنید.

پیشنهاد می کنیم زودتر این کار را انجام دهید.

نکته مهم در این ابزار ، قابلیت بررسی تغییرات از چند نقطه و منطقه است.

چون هکر ها معمولا در ساعات مشخص و مکان ها معلوم کار خود را انجام می دهند.

چگونه از هک شدن سایت پیشگیری کنیم , هک شدن سایت , سایت من هک شده , از کجا بفهمیم سایت هک شده , هک شدن وب سایت

 

ترافیک بازدید کنندگان را برای افزایش عجیب غریب بررسی کنید !

 

اگر ترافیک بازدیدکنندگان شما در یک روز رشد زیادی می کند . از حد معکول فراتر می رود احتمالا شما هک شده اید.

پیش نهاد می شود هر چه زودتر یک اسکن سورس کد انجام دهید.

دلیل این افزایش بازدید این است که هکر ها در اسپم های ارسالی خود ، لینک سایت شما را قرار می دهند.

با این کار ، چون URL شما پاک است و به عنوان هرزنگار شناخته شده نیست ، هکر  ابزار تشخیص اسپم را فریب می دهد.

علاوه بر ترافیک بازدیدکننده ها ، شما باید ترافیک ربات ها را نیز بررسی کنید.

این کار را می توانید با طراحی سایت حرفه ای انجام دهید.

چگونه از هک شدن سایت پیشگیری کنیم , هک شدن سایت , سایت من هک شده , از کجا بفهمیم سایت هک شده , هک شدن وب سایت

 

به طور مرتب به سایت سر بزنید :

علاوه بر ابزار ها خودتان هم  طراحی سایت اختصاصی را بررسی کنید !

همه روزه با سایت سر بزنید و کاربران ، پست ها و ارسال ها را بررسی کنید.

در صورت مشاهده تغییراتی که توسط شما انجام نشده اند اقدامات لازم را انجام دهید.

 

نتیجه :

در این مقاله ما ابزار هایی را به شما معرفی کردیم که در صورت هک شدن سایت سریعا متوجه آن بشوید.

به طور کلی توصیه ما بررسی روزانه سایت است.

هر روز سرچ کنسول را بررسی کنید ، به نتایج جست و جو ... و کلیه نکاتی که در این مقاله آورده شده است توجه کنید.

به طور کلی پیشگیری از هک شدن سایت ، کاره سختی نیست ، همه روزه سایت را بررسی کنید و در صورت بروز مشکل - قبل از این که سایت شود - آن راه حل کنید یا از کارشناس کمک بگیرید.

طراحی سایت پرنا

بیشتر بخوانید

آن چه که قبل از طراح وبسایت شدن باید بدانید

۴ بازديد

چگونه یک طراح سایت شویم ؟

 

نترسید ! ، این کار سخت است ولی غیر ممکن نیست ! ، شما صرفا باید زمان و پشتکار داشته باشید.

اما باید بدانید از کجا شروع کنید .

ما در  طراحی سایت پرنا در این مقاله در خصوص قدم ها اولیه این حرفه توضیح خواهیم داد.

 

 

طراح سایت :

طراح سایت المان ها و عناصر ظاهری یک وب سایت را می سازد.

رنگ ها ، طرح قالب ، فرمت بندی و ...

برای این کار باید دید و خلاقیت بصری خوبی داشته باشید .

علاوه بر آن نحوه استفاده از نرم افزار های گرافیکی مانند Photoshop و  Illustrator و ..  را بلد باشید.

طراح وب سایت و گرافیست ها باید خلاقیت خوبی داشته باشند و هر دو نحوه استفاده از نرم افزار های گرافیکی را بلد باشند ولی به هیچ عنوان کارشان مشابه نیست !

طراح سایت می بایست اطلاعات فنی و قابلیت های در بخش توسعه وب سایت نیز داشته باشد.

 

 

 توسعه دهنده سایت :

 

در کشور ما مفهوم توسعه دهنده سایت چندان آشنا نیست.

همانطور که گفتیم طراحی سایت مربوط شکل و ظاهر می شود.

پس چه کسی تعامل سایت با سرور یا محاسابات و عملگرها و به طور عامینه امکانات سایت را ساخته است ؟

جواب ساده است توسعه دهنده ، کلیه برنامه نویسی های مربوط به یک سایت به توسعه دهنده مربوط می شود.

منظور ار برنامه نویسی HTML و CSS نیست بلکه زبان هایی از قبلی PHP یا #C ، جاوا و ...  است.

این دو حرفه تا حد زیادی با هم ، هم پوشانی دارند .

برای اینکه توسعه دهنده وب سایت بشوید ، باید با طراحی سایت اختصاصی آشنایی داشته باشد و حتی در حد متوسط آن را بلد باشید.

برعکس این قضیه نیز صادق است.

 

 

چگونه یک طراحی سایت حرفه ای شویم ؟

 

 

مطمئنا هدف شما حرفه ای شدن و به دنبال آن یه درآمد خوب و در خور است.

ولی خوب وقتی که اول راه هستید و نمونه کاری ندارید مطمئتا استخدام نخواهید شد !

برای شروع طراحی وب سایت خودتان را درست کنید ، نگران نباشید که ممکن است خرابکاری کنید.

چون مطمئنا خرابکاری خواهید کرد !! ، بار ها و بار ها گیر می کنید ، سردرد خواهید گرفت و پشیمان می شوید !!!

این ها حقیقت است ولی نکته مهم این است که حتما کار خود را تا انتها پیش ببرید حتی اگر از تصمصم خود پیشمان شده اید و قصد ندارید یگ طراح یا توسعه دهنده سایت شوید.

با پایان کار شما احساس خوبی خواهید داشت. برای سایت دوم این مشکلات نصف شده و وقتی کار سوم خود را انجام میدهید خیلی کم مشکل خواهید داشت.

پس تنها را موفقعیت تمرین است و تمرین ، دلسرد نشوید و پشت کار داشته باشید.

 

نتیجه :

میانبری وجود ندارد ، صرفا با تمرین و پشت کار می توانید موفق شوید.

ابتدا حوزه خود را انتخاب کنید ، دوست دارید طراح شوید یا توسعه دهنده ؟

سپس اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد نرم افزار یا زبان برنامه نویسی جمع آوری کنید.

هزاران منبع رایگان برای این کار وجود دارد. پس از آن تمرین کنید ، و دوباره تمرین کنید.

طراحی سایت پرنا

بررسی کاهش مخارج طراحی وبسایت

۵ بازديد

کاهش هزینه طراحی سایت :

امروز در طراحی سایت پرنا در خصوص هزینه های طراحی سایت اختصاصی صحبت می کنیم.

و همچنان راه کار هایی را ارائه می دهیم که شما بتوانید بدون اینکه از کیفیت بکاهید ، هزینه کمتری پرداخت کنید.

با توجه به نیاز هایی شما ممکن است هزینه یک سایت از یک میلیون تا 100 میلیون متفاوت شود.

اگر شما در ابتدای راه هستید نیازی به یک سایت 100 میلیون تومانی ندارید !

چیزی که همه ها در کسب و کار ها با آن مواجه شده ایم ، این است که هرچه قدر پول بدهی همانقدر آش می خوری .

پس هدف ما از این مقاله چیست ؟ ارائه راه کارهایی برای کاهش هزینه بدون افت کیفیت.

کاهش هزینه طراحی سایت ,  کاهش هزینه طراحی وب سایت , کاهش هزینه سایت , کاهش هزینه وب سایت

 

فاز طراحی سایت ( بخش طراحی اولیه ) :

 

خیلی ساده ، بیشتر پرس و جو و حقیق کنید.

قیمت طرح ها با امکانات مشابه را از شرکت ها بپرسید.

یکی از راه های کاهش هزینه ، قرارداد بستن با شرکت ارزان تر است !

مشاوره ها متفاوت بگیرید ، اگر به یک شرکت طراحی سایت سر بزنید به خوبی مشکلات و اشتباه های رقبا را برای شما باز گو خواهند کرد !!

یکی از مسائل مهم در این مورد ، توجه به اختصاصی بودن سایت است ! ممکن است برخی شرکت ها قالب های آماده را به عنوان - قالب اختصاصی با قیمت بسیار کمتر - بفروش برسانند.

 

 

به جای سخت تر کار کردن ، باهوش تر کار کنید :

 

پس از این که شما با طرح اولیه وب سایت موافقت کردید ، زمان توسعه وب سایت شروع می شود.

هرچه امکانات درخواستی شما بیشتر باشد ، زمان طراحی سایت حرفه ای و در نتیجه هزینه طراحی افزایش می یابد.

یکی از راه های کاهش هزینه ،گذر از بخش طرح اولیه سایت است .

اگر شما توانایی طراحی شِمای سایت را دارید یا طرحی آماده دارید می توانید از هزینه ها بکاهید.

 

 

کوچک شروع کنید :

 

وب سایت که شما در حال حاضر به ان نیاز دارید مطمئنا در آینده دست خوش تغییرات زیادی خواهد شد.

هر چند ساخت سایتی که در ذهن به آن فکر می کنید جذاب خواهد بود ، اما این کار را نکنید ! چون مطمئنا در حال حاضر شما در اشتباه هستید و این کار همچنان هزینه زیادی خواهد داشت.

پس از اینکه قدم اول را به درستی برداشتید و یک شرکت طراحی سایت اختصاصی قابل اعتماد پیدا کردید.

به حرف طراح اعتماد کنید ، عناصر و امکانات زیادی که شما در ذهن دارید ، بی کاربرد و هزینه بر هستند.

با این کار شما از حجم کارهای طراح کاسته و در نتیجه با کاهش قیمت روبه رو خواهید شد.

 

امکانات را بعدا اضافه کنید :

 

این نکته تقریبا کامل کننده مورد بالاست.

شرکتی را انتخاب کنید که امکان اضافه شدن بخش های جدید در آینده را به شما بدهد.

اگر شما طراحی سایت ارزان و  حرفه ای و اختصاصی انجام بدهید در آینده میتوانید امکانات جدیدی به سایت اضافه کنید.

با این آپشن شما میتوانید بسیاری از عناصر را به تاخییر بی اندازید و در هزینه های کاهش چشمگیری بدهید.

 

 

خودتان هم کمک کنید ! :

 

در قسمت توسعه و برنامه نویسی سایت و تولید صفحات و ... مطمئنا کمکی از دست شما بر نمی آید.

ولی برخی از کارها ، مانند تولید محتوا توسط خود شما نیز قابل انجام است.

با اندکی تحقیق . پرس و جو شما میتوانید محتوای کاملا منطبق بر سئو تولید کنید.

 

نتیجه :

رفتن به دنبال ارزان ترین طراحی سایت ! و یا استفاده از قالب ها ی امده بی هیچ عنوان انخاب درستی برای کسب و کار اینترنتی شما نخواهند بود.

اما این بدین معنی نیست که شما حتما باید هزینه بسیاری پرداخت کنید.

نیازمندی های اصلی خود را شناسایی کنید ، برخی از ویژگی ها را به آینده موکول کنید  و ...

با انجام نکات بالا شما می توانید موفق شوید و پس از آن ، امکانات را اضافه کنید.

طراحی سایت پرنا

استارتاپ چیست و چه مفهومی دارد

۱۳ بازديد

معنای دقیق استارتاپ چیست ؟

تعریف استارتاپ به گفته Neil Blumenthal :

" استارتاپ یعنی اینکه ، یک شرکت یا کمپانی برای حل یک مشکل تلاش کند ، زمانی که راه حل مشخص و همچنین موفقیت تضمین شده نیست. "

مفهوم عامیانه تر این است که شما برنامه یا طراحی سایت انجام دهید و برای حل مسئله ای که باعث آزار شما و مردم میشود تلاش کنید.

دقیقا مانند کاری که اسنپ انجام می دهد ، برای حل مشکل پیدا نشدن تاکسی و همچنان رفتار نه چندان مناسب راننده و هزاران مشکل دیگر !

که بسیار بسیار هم موفق شد.

 

 

شرکت ها برای اینکه استارتاپ نامیده شوند نباید قوانین و تبصره های مختلفی را رعایت کنند.

همانطور که Paul Graham گفته " یک شرکت یا طراحی سایت اختصاصی اگر 5 یا حتی 10 سال از تاسیسش گذشته باشد ، باز هم میتواند استارتاپ باشد "

اما چیزی که مشخص است بیشتر استارتاپ ها بعد از 3 سال ، دیگر استارتاپ نیستند !

و دلیل آن فاکتور ها و مسائلی است که به معنای عامیانه باعث فارق التحصیل شدن آن ها از داشنگاه استارتاپی ها می شود. :|

این فاکتور ها عبارت اند از :

خریده شدن توسط یک کمپانی بزرگتر ، افزایش دفتر ها ! (منظور دفتر شرکت است ) ، سرمایه بیشتر از 100 میلیاد تومان ، تجاوز کارمندان از عدد 80 ، هیئت مدیره ای که از بیش از 5 نفر تشکیل شده است ، و در نهایت سازنده استارتاپ که برای پول سهامش را می فروشد.

با گذراندن این مراحل ، و زمانی که استارتاپ به سود دهی کلان برسد دیگر نمی توان آن را start up نامید.

 

مهم ترین وجه تمایز هر استار تاپ چیست ؟

فکر کنم که همه ما در این مسئله اشتراک نظر داشته باشیم ، یک اتستارتاپ باید توانایی رشد داشته باشد.

همانطور که پائول گراهام گفته : " استارتاپ ساخته میشود تا به سرعت رشد کند ."

همین مسئله است که استارتاپ را از سایر مشاغل کوچک و خرد جدا می کند.

اگر به تازگی یک رستوران باز کرده اید یا آژانس تبلیغاتی زده اید یا به طور خلاصه کسب و کاری را شروع کرده اید که قبلا وجود داشته ، استارتاپ نیستید.

 

 

بزرگترین استارتاپ ایرانی چیست ؟

اسنپ که چند سال از معرفی اش می گذرد با پیشرفت چشمگیر هم اکنون در صدر با ارزش ترین استارتاپ ها قرار دارد.

این start up با App و طراحی سایت توانست دیجیکالا و  بازار را که مدت زمان بیشتری را در بازار بودند کنار بزند.

 

امروزه بسیاری از موسسان استارتاپ ها با هرگونه قانون یا ضوابط یا فاکتور هایی که واژه " استارتاپ " را محدود کند مخالف اند.

آن ها معتقد استارتاپ می تواند هر جایی ، هر لحظه ای توسط هر رنج سنی و ... شکل بگیرد.

 

 

نتیجه :

به طور کلی ، اگر ایده ای جدید در سر دارید .

ایده ای که می تواند یک مشکل به خصوص را حل کند و یا قابل تحمل تر سازد و رقبای محدودی در این کار دارید.

و علاوه بر ویژگی ها بالا ، امکان پیشرفت سریع داشته باشید ، یک استار تاپ هستید.

موفق باشید.

طراحی سایت پرنا

فعالیت موفق در کار اینترنتی

۴ بازديد

 

چگونه کسب و کار اینترنتی موفقی داشته باشیم ؟

 

امروز در طراحی سایت پرنا به بررسی عواملی که میتواند باعث موفقیت کسب و کار اینترنتی شما باشد می پردازیم.

به هر حال هدف همه درآمد اینترنتی خوب است ! پس این مقاله را با دقت مطالعه کنید.

 

 

قسمت های مختلف کسب و کار را نظم ببخشید.

 

این موضوع تنها به کسب و کار اینترنتی شما مربوط نمی شود.

تمامی المان های کسب و کار اینترنتی مانند طراحی سایت ، شبکه های مجازی ، فروشگاه اینترنتی و حتی سرویس دهنده هاست شما باید با هم هماهنگ باشند.

تمامی عناصر باید برای برند شما بهینه شده باشند.

برای مثال ، کلمات کلیدی تنها برای سایت نیستند ، شما باید از آنها در پست های شبکه های اجتماعی نیز استفاده کنید.

علاوه بر هردو باید با آخرین اطلاعات مربوط به تجارت و کسب کار شما تولید محتوا شوند.

 

 

با حفظ امنیت ، اطلاعات کاربران سایت را ذخیره کنید.

 

یکی از وظایف هر کسب و کار اینترنتی افشا نکردن اطلاعات شخصی کاربران است.

با حفظ امنیت اطلاعا ضروری کاربران را در چند هار مجزا ذخیره کنید تا در صورت بروز مشکلات بتوانید به کار خوب ادامه بدهید.

 

رقبای خود را بشناسید .

 

هر کسب و کار اینترنتی موفقی که درآمد اینترنتی خوبی دارد ابتدا به بررسی رقبا پرداخته است.

با بررسی دقیق رقبا ، شما می توانید به نقاط ضعف آنها پی ببرید .

سپس ، نقاط ضعف را به نقات قوت خودتان تبدیل کنید.

فعالیت آنها را در فضای مجازی دنبال کنید و با استفاده از ابزار موجود و طراحی سایت حرفه ای ، کلمات کلیدی مورد استفاده آن ها را استخراج کنید.

 

مراقب اعتبار فروشگاه اینترنتی خود در اینترنت باشید.

 

هر کسب و کار اینترنتی می خواهد در اینترنت به اعتبار برسد.

اعتبار سخت به دست می آید و با کوچک ترین اشتباه یک باره از بین خواهد رفت.

تولید محتوا در وب و طراحی سایت اختصاصی همینطور شبکه های مجازی را دست کم نگیرید.

از کسانی برای این کار استفاده کنید که اهمیت موضوع را درک می کنند و توانایی انجام این کار را دارند.

 

روابط اینترنتی خوبی با مشتری ها  داشته باشید.

این را بدانید که در دنیای امروزه خرید اینترنتی ، همیشه حق با مشتری است.

سفارش های مهم را زودتر انجام دهید . مشتری ها قدیمی را بشناسید و برای آنها تسهیلات ویژه قائل شوید.

 

همیشه ترند ها را دنبال کنید.

 

ترند به طور ساده به معنای " مطالبی است که در حال حاضر در معرض توجه همه است " مثله " کسگم " یا "سوفیا لورن " که ادر این تاریخ جز بالاترین ترند ها در کشور هستند.

با بررسی موتور های جست وجو و شبکه های اجتماعی یک قدم جلو تر از رقبا باشد.

ترند ها را زودتر کشف کنید و از آنها استفاده کنید.

 

صبور باشید و پشت کار داشته باشید.

 

هیچ کسب و کار اینترنتی  یک شبه به موفقیت نرسیده است.

همه گی شکست خورده اند ، برنامه را تغییر داده و پشت کار داشته اند.

و باز دوباره شکست خورده اند ! و باز دوباره تا اینکه طعم درآمد اینترنتی خوب را از طراحی سایت چشیده اند.

اگر سرمایه چندانی ندارید ، میتوانید با پشتکار و تمرکز روی اهداف باز هم به موفقیت برسید.

در ضمن هر استار تاپ بین 3 تا 5 سال ! برای موفقیت به زمان نیاز دارد.

 

 

اگر پروژه شکست خورد ، کنار بکشید !!

 

شاید این نکته در ابتدا مخالف نکته بالایی باشد ولی اینطور نیست.

گاهی اوقات پروژه ها شکست می خورند ، شاید مشکل از ایده است یا رقبا ریشه بسیار قدرتمندی در این حوزه دارند یا  ...

سخت ترین چالش در کسب و کار اینترنتی کنار کشیدن است.

اگر مطمئن شدید که به این روش به موفقیت نمی رسید ، کنار بکشید ، از اشتباهات خود درس بگیرید و قدرتمند تر برگردید.

 

نتیجه :

کسب و کار اینترنتی بسیار ریسکی ، خسته کننده ، هزینه بر ، زمان بر و سرشار از مشکلات عجیب و غریب است !!!

اما رسیدن به درآمد اینترنتی مناسب ، ارزش تمامی مشکلات بالا را دارد !

موفق باشید

طراحی سایت پرنا